petek, 19. avgust 2011

Zgodba ob skodelici kave

Key words: želja, pogum, iskrivost, avtentičnost, drznost, strast, predanost, duša. Srce.

Zelo kmalu boste na Trapezovih straneh prečekirali inspirativne Matejeve odgovore na temo dela in življenja…. do takrat pa ena krajša objava, ki leži na duši.

Prejšnji teden sem na spletu naletela na fantastično misel, ki se bolj ne bi mogla skladati z obdobjem, v katerem trenutno sem. Sva. Obe s Polono.  In sicer gre takole:

"In this ever-changing society, the most powerful and enduring brands are built from the heart. They are real and sustainable. Their foundations are stronger because they are built with the strength of the human spirit, not an ad campaign. The companies that are lasting are those that are authentic."

Tole je povedal gospod Howard Schultz, lastnik podjetja Starbucks. Zagotovo nas ni malo, ki smo kdaj že spili kak njihov latte ali frappuccino…  Danes po celem svetu znan in uspešen »brand«, za katerega se zdi, da je zaslužek postal posledica… in ne vzrok.

Kitajska 2010 in zeleni čaji s črnim sezamom - prijetni spomini


Howardova ljubezen do omamno dišečih kavnih zrn je tudi rezultirala v enostavni želji: streči dobro kavo. Vsem ljudem po svetu. A trdno pripeto na tole željo je kraljeval princip: zgraditi podjetje z dušo. Konec koncev, »its not about the coffee«
 
Kup za delavce ugodnih prijemov, ki jih je Howard začel uresničevati, so bili tudi posledica osebne izkušnje. Njegov oče je namreč delal v grozljivih razmerah, veliko in pošteno delal ter bil malo plačan, ni bil spoštovan, brez zdravstvenega kritja, brez kompenzacij ob njegovi poškodbi na delu. Umrl je v veliki bedi.
Zgodba izmed miljon podobnih, lahko rečemo.

Vendar pa je imel ta človek srečo in neizmerno bogastvo v obliki sina, ki je želel krivico popraviti in sicer tako, da se je odločil prek lastnega podjetja ponuditi delavcem tisto, kar oče ni prejel nikoli. Človeško spoštovanje.

To je to! Nadgradnja mantre »počnem tisto, v čemer uživam«. Lahko tudi živim od tega? Zakaj pa ne! Ustvariti in ponuditi nekaj, v kar verjameš. Kvaliteta kot vrednota in zagotovilo čiste vesti. Ne gre samo za kavo sámo… za sladice…. energijske ploščice…. ponudbo.

Gre za socialno življenje, povezovanje, avtentičen občutek topline in pripadnosti. Strast in veselje do dela, do življenja. Vse tiste stvari, ki ustvarjajo življenje vredno.

Preproste in osrečujoče kot npr: » ej modeli, dej gremo v Trapeza na kosilo!«


Tadeja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar