nedelja, 28. avgust 2011

Pecivo iz sladkega krompirja in ajdove moke

Sladki krompir? Tisti ene 3x večji gomolj od našega krompirja, ki je navznoter oranžen in na zunaj umazano nenasičeno rdeč. Jap, nedelja je dan za eksperimentiranje v kuhni. 

Kaj potrebujemo?
dobro tretjino sladkega krompirja (cca. 300 g)
5 velikih žlic ajdove moke
1 žličko medu
pol kozarčka rozin
ščepec soli
pol žličke sode bikarbone
žilca olivnega ali kokosovega olja
začimbe:
muškatni orešček
cimet
ingver

Ustvarjanje takšnih receptov je kot neko izražanje domišljije oziroma umetnost s kuhovnco. :) Tako sem vzela svoj Canon, posteljo in bež kovter za ozadje ter izmišljen, v moji domišljiji zasnovan recept. Aaaaa moj #1 način sproščanja z ustvarjanjem. Kuha, fotke, pisanje.

Sladki krompir sem olupila, narezala na koščke, fotkala in skuhala v slanem kropu. V vreli vodi je čofotal cca. 15 minut. 


Nato sem ga s paličnim mešalnikom pretlačila in vanj pritresla vse naštete začimbe: muškatni orešček, cimet in ingver. 


Po občutku sem dodala ajdovo moko. Seveda lahko uporabite katerokoli drugo. Pet žlic moke, soda bikarbona, olivno olje in med. Na koncu sem dodala še rozine, še zadnjič fejst premešala in cca. 30 minut pekla v pečici. 


Pecivo se mi je noro sprijelo na pekač, vendar ni panike, ker mojemu apetitu za peciva, okus vseeno hudo ustreza. :)


Okus: sladek. Čuti se ajda, ki ima značilno noto, sledijo rozine, ki na vsake toliko časa, ko ugrizneš vanjo presenetijo brbončice, nekaj esence pa doda tudi sladki krompir. Vendar je njegova vloga vidnejša v strukturi peciva, ki je sočno, rahlo, a obenem lepo kompaktno. 


Pecivo bo všeč vse sladokuscem, ki imajo radi "čudna", a sladka peciva. 

Polona

Ni komentarjev:

Objavite komentar