nedelja, 24. julij 2011

Od rame sosed pa ud hrbta prjatu!

Uf ... včasih te stisne, predrami in malo razdraži in v mislih se ti porodi »hmm kaj pa če bi ...«. In potem odsanjaš v ideje in domišljijo, ki ju, če imaš srečo, deliš s podobno osebico, ki prav tako sanja in verjame, da enkrat pa ... enkrat pa! ... no, enkrat pa bo že zraslo nekaj večjega, vendar začetki rastejo s telim, čisto svežim blogom. Naj vam zaupam, da se v ozadju skriva hudaaa ideja, ki je ne bo ustavil tečen realizem, niti njegov hujši kolega pesimizem. Trapez je blog, ki verjame  v modrost, katera se je izoblikovala na podlagi izkušenj, veselja do življenja in v igrivo prihodnost usmerjenih iskric.

Če me poznate z mojega bloga Druga Stran Ogledala potem nekako veste,kaj približno vas čaka. Ali pa tudi ne. S Tedi deliva 1001 idejo in zato bo tale blog Trapez začinjem z močjo obeh. Strast do gibanja in to ne tistega tipičnega punčkastega, veselje do kuhe, preteklost z boji in svoboda do ustvarjalnosti so puščice naju dveh bojevnic, ki jih bova s Trapezom strejali v prihodnost.

Zakaj trapez ... ojej, dolga zgodba.

Polona




“Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving” _ Albert Einstein
Kaj me osrečuje? Kam sem pripeljala svojo zgodbo? Kaj se lahko naučim od preteklih dogodkov? Česa si resnično želim? Lahko srečo sejem naokoli?
biti in Živeti_raziskati neodkrito_najti tisto pri čemer srce utripa hitreje_kjer smo mi res mi_stopiti iz cone udobja in varnosti_se soočiti s strahovi in dvomi ter slediti Sanjam_ker druge enostavno ni _Živeti ali ne živeti sploh
Tako nekako filmsko in dramatično čutim vse skupaj in s Poli je tako lepo deliti skupne stvari in hormonska (ne)ravnovesja in čutiti veter v laseh in… rodil se je tale blog :)
Tadeja




Ni komentarjev:

Objavite komentar